Friday, June 6, 2008

DIRI SAYA

ni gambar arwah hamster.Hamster ni dah mati.
Hilang kat umah mak tok sungai petani.
ni quraisya.anak kak sabariah .comel.....
rambut kerinting.......tembam pulak tu...........

ni gambar bapak saya.cantik kan pemandangan
kat situ.semua biru.................

ni kat kebun sekolah mak saya.....yg tengah tu
abang eugine dan dpn saya tu Aimi Atiqah
(anak cikgu maheran)

ni Irdina.dia pandai bergaya....

cantik kan kakak ni.putih la...........
comel pulak tu..........

ni gambar mak kat sarawak.cantik kan.

ni makanan yg paling saya suke......dkt sarawak.mmmm
sedap.saya makan banyak..............

ni gambar mak tok.mak tok pegang rambut sape.................kat sarawak.

ni gambar saya.ni dekat sarawak.best kat sana.................................................





No comments: